Ett år har det gått...

Gibson några dagar efter att vi hämtat honom! <3
Så liten, och så stora tassar, haha !

...sen vi åkte ner till Skåne för att hämta lillplutten. Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Eller det var nog fan den bästa dagen i mitt liv. Du har gett mig så mycket, du är den finaste som finns! Du är som min lilla bebis, och ingen kommer någonsin få ta dig ifrån mig igen! Tjatar nog sönder dig om hur mycket jag älskar dig. Och jag tjatar nog sönder alla andra om hur mycket jag älskar dig. You're my everything, what would I do without you?

JAG ÄLSKAR DIG!
Postat av: Lisa

åååh sicken sötnos! :)

2011-01-18, 07:17:07 - URL: http://lisaahtela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012