Dag 24 - Det här får mig att gråta!

Det första som dök upp när jag funderade var om mina föräldrar skulle försvinna. Det är en dag jag helst inte alls vill vara med om! Tänk att man har haft dom nära i hela sitt liv, och helt plötsligt inte. Jag som ringer till min mamma ca 10 ggr per dag (haha, brukar bli så), hur ska jag klara att inte ringa överhuvudtaget? Usch.. Lämnar helst den tanken nu! Sen är det ifall det skulle hända Gibson något. Något som gör att jag aldrig mer får se honom, eller om han blir svårt sjuk. Usch... :( Och, att förlora en vän. Inte förlora, som i att bråka och inte mer prata med den, utan om den dör. Har redan varit med om det, och det var sjukt jobbigt. Aldrig mer säger jag bara, aldrig mer! Och nu kommer jag låta sjukt nördig. Men när som helst lär jag börja lipa när jag tänker på studenten. Tårarna är inte långt ifrån redan nu haha... JAG VILL INTE :(
Mamma <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012