Dag 23 - Det här får mig att må bättre!

Till skillnad från så många andra, så får skolan mig att må mycket bättre! Väldigt bra faktiskt! För där finns de så många fina människor, och jag får göra sånt som jag älskar att göra. Sitta vid datorn, redigera bilder, filma, fota, snacka skit och ALLT som finns typ. I love it! Sen får ju såklart mina vänner mig att må bra. För jag har världens finaste vänner! Min familj oxå, of course! Jag har världens finaste människor runt mig, och det är jag överlycklig för! Sedan sist, men ABSOLUT INTE minst. En av de största anledningar till att jag mår bra, det är min fina lillskit vid namn Gibson! Han vet precis hur man muntrar upp mig! Vad skulle jag göra utan alla er jag nämnt???
Här är två av de som får mig att må bättre!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012