Dag 21 - Ett annat ögonblick!

Väljer nog Peace and love 09. Det hände så mycket då. Så mycket bra. Det är så jag vill ha mitt liv! I världens bästa Dalarna, med världens bästa människor och gifte mig med världens bästa Michelle! ;) Fick ju se Nikki Sixx oxå, samtidigt som vi bytte ringar! Hetare än så kan det inte bli. Jag bär med mig denna ring varje dag, överallt. Jag sakanr denna tid. Jag saknar Dalarna, jag saknar folket där, jag saknar MICHELLE! Dock saknar jag inte myggorna, fy... haha. Hoppas på att få göra om det denna sommaren oxå!

Har jag förresten presenterat kvinnan jag gifte mig med för två år sen? Nä, här är hon iallafall, M myy my my Michelle!
Postat av: Michelle

aww :D <33 saknar dig med som sagt, mweeeh. .__."

2011-01-24, 18:26:04 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012