Dag 17 - Mitt favoritminne!

Har funderat ett tag på nu vad som verkligen är mitt favoritminne, och tror jag kommit på det. Det var när Håkan och jag hämtade lillplutten Gibson nere i Skåne. Vi ringde dagen innan för att se om han fanns kvar, så vi kunde åka och kolla på honom. Det tog en evig tid att åka ner dit, och vi var nära på att ge upp att hitta. Men vi kom fram, och det ångrar jag inte en sekund! När vi kom in var det två små söta valpar, en svart och en ljus. Den svarta var helt utmattad och lade sig under soffbordet precis när vi kom. Det var Gibson. Han sov hela tiden när vi var där. Han var så söt, och jag blev kär direkt. Så liten, och så stora tassar och öron. Vi bestämde oss för att ta med honom hem. På vägen hem spydde han på mina skor, haha. Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag älskar dig gubben! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012