Besök hos Ortopeden...

Hej bloggen.
Igår ringde dom och ville att jag skulle komma till Ortopeden för att prata med en läkare, innan de opererar min hand. Jag åkte dit och var jätteglad över att snart kanske få börja spela bowling igen. Men icke! Varför ska någonting gå bra det här året? Det verkar onödigt när saker och ting kan gå jättedåligt istället. Han var jätteemot en operation och typ vägrade göra det. Han sa att det ändå läker av sig själv om ca 10-15 år. JIPPI! Precis som om jag inte stör mig alls på att jag har så ont i handen att jag inte kan träna den sporten jag älskar och göra mitt arbete på datorn för länge och sånt. Jag har ju lixom slutat bowla av en anledning! Jag blev så arg, så jag bara tackade och gick därifrån. Nu känner jag mig helt uppgiven, jag som hade hoppats på att få komma tillbaka till träningen snart. Det här året kunde visst börja värre än vad det redan gjort.
Jag har en s.k. ganglion i handen. It's nooooot funnnnny....
Postat av: mikki

men ffuuuuck! ska du inte få operera handen alls då?!! idioter.. <3

2011-01-12, 14:24:19 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012