Baka-scones-kväll!

Idag vaknade jag efter många om och men hos mamma. Robban har sina knep med att komma in och börja ropa multiplikations-tal som jag måste svara på innan han går mig på nerverna, haha. Tog en ganska lång och skön promenad med Gibson, och framåt kvällen kom Mikki. :) Vi åkte hem till mig och kollade på tv och pratade. Sen bestämde vi oss för att baka scones, och vips blev klockan jättemycket. Tiden går så fort när hon är här. Det är det tråkiga med att hon är i närheten, haha! Hon är världens bästa, och jag är så glad att jag hon finns. Min dag var toppen ♥
Nu ska jag sova i lägenheten själv för första gången på jättelänge... sen precis innan nyår.. Fast som tur är har jag Gibson här... Nu blir det Scrubs och sova, godnatt!
Postat av: mikki

jag försöker stanna tiden men det går ju inte! men det kan ju likaväl vara du som gör att tiden går fort ;) jag är glad att du finns fina vän<3

2011-01-12, 07:10:10 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012