Webdesign FTW!

Hej bloggen!
Blev ju hemma idag från praktiken, igen! Missat två gånger nu i rad, och nästa vecka är det ju lov. Inte bra! Men iallafall, jag har fått väldigt mycket gjort på hemsidan idag. Dock var det inte det lättaste att hitta bilder till allt jag skulle ha. Men imorgon är det inställd filmkunskap, så då ska jag ut och fota Gabbi, så jag kan uppdatera porträttfoto kategorin lite. Nu är det BARA bilder på Victor Wallin, haha! Lilly var här ett tag iallafall och käkade lunch med mig och kollade på tv. Så jävla nice att bara ta det lugnt idag. Snart blir det duschen och sen en långis med Gibbe, eller tvärtom. Han är rätt trött idag, hehe. Nu ska jag fortsätta... Kan inte slita mig från mina CSS mallar och HTML koder! Cheers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012