Vill fota! Vill fota!

Hej bloggen!
Vaknade nyss med Gibson ståendes tio cm från min näsa och stenglodde på mig haha. Han är lite weird ibland... Det verkar bli hyffsat väder idag ju, för jag ser lite blå himmel haha. Säkert bara för att jag ligger hemma i soffan och tycker synd om mig själv. Jag vill ut och fota! Vad som helst, och vem som helst! Jag är på såntdär riktigt fotohumör nu... Ingen som ställer!? Har ju Gabbi och lilla Ville på g, men inte riktigt än :) Gör ju min nya hemsida nu, så vill kunna uppdatera med riktigt bra bilder! Får se om det fortfarande är fint väder ikväll, för isf skulle man kunna ut och fota Vättern igen. Hör av er om ni har något förslag om vad jag kan fota, eller om ni själva vill bli fotade! Ciao!
Postat av: Gabbi

Jag tänkte att vi kanske kan ta det i morgon :) Det verkar som att det ska bli nice väder då :)

2011-02-08, 10:45:07 - URL: http://fantasyqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012