Världens bästa humör!

Just nu, är jag faktiskt på världens bästa humör! Dagen slutade precis som jag ville - Södertälje SK vann över Frölunda, och Modo förlorade mot Brynäs. Vilket betyder att Söderälje åkte upp ett snäpp! AWESOME! Ja, jag är hockeynörd, och jag hejar på det laget som alla anser knappt vara något hot överhuvudtaget. Men så är det, and I'm proud of it! Haha! Jag har dessutom bakat väldigt fula muffins, i väldigt snygga muffinsformar. Tur att de smakade gott iallafall! Nu blir det att sova tidigt, för imorgon ska jag äntligen till skolan. I miss it so much! Ciao!
Postat av: Gabriella

Kan du inte ta med en muffins till skolan då ;) hihi



Gött att de slog frölunda! Är på tok för många puckon som hade börjat skryta om sitt kääääära frölunda annars xD

2011-02-02, 02:12:53 - URL: http://fantasyqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012