Vad gjorde ni idag?

Vad gjorde ni idag, på alla hjärtans dag?

Jag själv tog en promenad med Gibson runt tio. Sedan åkte jag och satte mig i skolan, även fast det är lov. Jag trivs så bra där, och jag kände för att göra något jag tycker om idag. Så jag åkte dit och jobbade med hemsidan. Sedan åkte jag hem, käkade och somnade framför tvn, haha! Så sen vid 18.00 åkte jag hem till mamma och käkade. Sista gången jag träffar dem nu på tre veckor, för de skitgrisarna åker till Thailand på onsdag. Jag vill oxå ha värme... När jag kom hem sen fick Gibson en present av mig, som ni kommer se på bilderna! Så, så såg min dag ut :)


Postat av: Victor

aww gud vad söt han är!! Din hund borde bli modell haha (a)

2011-02-15, 00:10:21 - URL: http://Victorwallin.se/
Postat av: Pappa

Hoppas den håller ett tag.

2011-02-15, 17:29:07 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012