Trumorkester i huvudet...!?

Lilly lyckades väcka mig fyra min innan klockan skulle ringa. Tack för den! Haha, hatar när det blir så :( Nu dunkar mitt huvud snart sönder inifrån känns det som.. Så ska försöka dämpa det med några ipren. Det blev iallafall ingen praktik för mig idag. Så det blir att finslipa på filmen som jag och mina buddies Wallin, Bel och Felix ska redovisa imorgon. Det kommer vara den lamaste filmen ever... Hoppas vi får godkänt iallafall ;) Nu ska jag hoppa in i duschen innan Lilly kommer. Ciao!
Jag vill ut och fota. Jag vill ha SOMMAR!
Postat av: Gabriella

SV: Tycker nog också poopuu.se/.nu.. Hade varit coolast :D



Men ja, det är ju roligast att fota ute :) Vi får försöka ta det efter jag klippt mig (nästa onsdag), så jag ser någorlunda vettig ut ;) haha!

2011-02-01, 15:09:45 - URL: http://fantasyqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012