Spännande lördagskväll

Hej bloggen.
Idag har varit en ganska seg dag, eftersom jag inte somnade förrän vid 06.00 i morse. Det började med att jag åkte med Lilly till A6 en sväng. Trevligt som vanligt! :) Sedan kom Mikki, och vi åkte hem till mig och kollade på American History X. Visst, den var bättre andra gången, men jag tycker ändå inte riktigt om den. Så nu har jag skrivit en filmanalys på den och lämnat in till Svenskan. Jag är så duktig som pluggar en lördagkväll.  Dock kollade vi på Kronks Nya Stil idag igen, hihi. Jag älskar när Mikki är här! Nu sitter jag här, den sista kvällen med Gibbe på en vecka, och käkar och kollar på The Simpsons. Mer spännande blir nog inte min lördagkväll. Så jag bjuder på några bilder från igår....



Haha dom är så söta!
Postat av: mikki

älskar att vara där :) <3

2011-02-19, 21:34:50 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012