Sovmorgon och långpromenad

Sov till halv elva idag. Känns som om det var evigheter jag fick sovmorgon, men egentligen har jag haft det nästan hela veckan, haha. Sitter i soffan nu och lyssnar på 30 Seconds to mars och letar efter någon film jag och Julia kan se på bio. Men det går inte att reservera någon film, bara köpa. Buä.. Hoppas det löser sig ändå haha. Var nyss ute med Gibbe oxå på långpromenix. SKITFINT väder ju! Dock jättekallt. Vill verkligen ha sommar nu. Men än så länge har ju inte ens sportlovet börjat... Nu blir det frukost och sådär, och snart kommer väl Julia oxå! :) Imorgon åker jag, pappa och Calle till Österbymo och överraskar farfar, för han fyller år på måndag. Men nu ska jag njuta av min O'boy i solskenet , woho! Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012