Packa! ... men i vilken väska!?

Skulle precis börja packa inför resan ner till Skåne, och upptäcker att - Vad fan, jag har ju ingen väska! Grrrrrreat! Haha. Så det får bli snygga påsar för min del, och minimum packning. Absolut det allra nödvändigaste. Och för mig är det inte alltid så enkelt HEHEHE. Ska bli skönt att åka ner igen, för det var sjukt längesen. Men nu ska jag fixa håret och packa klart. Ladda ner lite schyssta låtar att lyssna på, på vägen. So long suckers!
Mitt lilla Virus på bilden <3 Saknar honom, och skolan redan. Tur att jag är sysselsatt i helgen så jag slipper dö :D Längtar sjukt mycket till måndag, kommer bli så jävla bra! PUSS
Postat av: Gabriella

vad gör du i skåne? :)

2011-02-04, 22:54:55 - URL: http://fantasyqueen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012