Oturen slog mig hårt.

Jävla skitdag, faktiskt. Det började med att klockan inte ringde, så jag vaknade tio min innan bussen skulle gå. Så när jag ställde mig upp kunde jag knappt stå på benen. Jag var jätteskakig. Så har jag blivit förkyld med. Feber också tror jag. Sedan missade jag tre bussar i rad, LYCKAT! När jag väl kom till praktiken sa de att jag skulle vara ute och fota idag. Det var 10 minus ute, och jag som redan var förkyld. Jag gick en sväng för att hitta något att fota. När jag väl kom fram och tog fram kameran inser jag att minneskortet är kvar på praktiken. GREAT! För att detta inte skulle hända igen bestämde jag mig för att åka till A6 och köpa ett till minneskort, och ett par nya vantar eftersom mina inte är hela någonstans. Så missade jag den bussen också och fick vänta ute i kylan i 20 min. Sedan var det ju lagom till lunch så det var ju bara att åka hem och äta. Jag kände mig som en vandrande zombie, och direkt när jag kom hem somnade jag. Sedan åkte jag tillbaka, gick längs Vätterstranden och tillbaka till praktiken. Fick iallafall ihop fler än de bilder som jag skulle få ihop. Trodde jag skulle dö ute i kylan. Sedan när jag kom hem igen, efter praktiken, så somnade jag igen och vaknade vid halv åtta. Jag mår nog inte helt 100. Nu mår jag dock bättre.

Hoppas ni inte avled medan ni läste. Hoppas er dag har varit bättre! Ciao!


Men jag är glad ändå, as usual! För imorgon ÄR det skola, på riktigt!
Postat av: mikki

jag levde och jag insåg att jag är orsaken till ett av dina problem, fasst det inåg jag egentligen förra veckan.. ^^ hihi <3w :(

2011-02-23, 06:44:49 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012