Jag blev dagens blogg. WOHO!

Nu blev jag extra glad hihi, för jag har aldrig vunnit något sånt innan. Tack Ellen! :D Ni borde gå in på hennes blogg. Mycket bra!!

Sitter med Michaela hemma hos mig. Vi har precis käkat wook. Jag är så sjukt duktig på att laga mat! Vi tittar på film, samma film som vanligt så lär ju knappt behöva säga vilken haha. Mitt öra verkar ha spruckit så det bara blöder. Not nice. JUSTÄÄH. Mikki sover här inatt, isn't that great??? Och imorgon blir det heldag med Jake, that is oxå AWESOME! Jag har en idé, som han får veta imorgon, och kanske ni en annan dag hihi. Nu ska jag fortsätta vara social mot min vän. Så ni får vänta på lite överraskningar som kommer senare (inte idag. en annan dag.) CIAO!
Postat av: mikki

åh håhå jag vet vad din idé är! :D jag kom på nu att jag råkade lägga upp samma bild som du på min blogg ^^ tihi <3

2011-02-25, 09:52:21 - URL: http://bubbelbrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012