Inlägg nr 300!

För att fira detta inlägg så tänkte jag faktiskt vända mig till er som läser och ställa några frågor. Hur tycker ni att min blogg är? Är det något ni vill att jag skriver mer eller mindre om? Jag vill veta :) Mer foto och mindre fritid? Eller bara mer foto-inlägg rent allmänt? Skriv vad ni tycker, och om det är något helt annat ni vill läsa här! Ciao!
Sen en sak till, skriv gärna en rad och berätta vilka ni är som läser, kul att veta :D
Postat av: mikki

jag tycker inte det är nått fel på din blogg du e väääääääst! <3

2011-02-01, 17:58:46 -
Postat av: Gabriella

Mer fototips typ.. Hur du redigerar bilder kanske :) Något jag vill veta är hur du gjorde "dag med mig själv" bilderna.. Det blir ej så bra när jag gör det ^^ haha..



ANNARS ÄR DIN BLOGG KANON :D

2011-02-01, 18:23:26 - URL: http://fantasyqueen.devote.se
Postat av: Gudmor

Jag läser för jag vill ju veta hur du har det!

Mest tycker jag om att läsa helt vanlig vardag som hur du mår och vad som händer. kram A

2011-02-02, 07:57:50 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012