Hemma från skolan!

Sitter hemma och fäller en tår för att det inte är skola förrän på onsdag.. Slutade egentligen halv tolv idag, men vid fyra så kastade Johan och Jakob ut mig för att de ville åka hem haha. Så det var ju bara att hoppa på bussen och åka. Men dagen har varit perfa ändå. Den började med att filma och intervjua Roland. Det gick skitbra! Tack för att du ställde upp! :) Sedan blev jag kvar för att jag skulle fixa hemsidan. Johan hjälpte mig att fixa min domän och mitt webhotell, och kopplade sedan ihop allt med wordpress. Fattade ingenting, så det var ju tur att han hjälpte mig! Tack Johan Lindh, you're the best!♥ Men nu ska jag fixa hemsidan så den blir klar någon gång. Skriver lite senare igen! Ciao!
Blöt vovve! <3 Älskar att det snöar/regnar ute igen......

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012