Ge mig något att göra!

I'm bored... Alla är upptagna ikväll, så jag har ingenting att göra. Det som är högst bud på hittils är städa och plugga. Men hur kul kan det vara en lördagskväll? Känns som att det är såhär alldeles för ofta när det är helger. Jag hatar det. Till och med Matte A är roligare..!? Men jag får väl vrida upp mina nya högtalare med lite Eisbrecher, så grannarna blir döva av min höga bas. Jag älskar mina nya högtalare, hihi! Så ja, så blir det tills någon rolig hör av sig. Cheeers


Bjuder på bild jag tog på praktiken. Ingen som vill bli fotad??
Postat av: Sofie

Jag kan ställa upp xD

Fast jag blir aldrig bra på bild xD

2011-02-26, 21:15:04 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012