GE MIG GLASS!

Jag är så sjukt sugen på glass! Så snart lär jag inte kunna sitta stilla längre, och springer iväg till Willys och slösar massa onödiga pengar på glass. Så för att förhindra detta, så tycker jag att någon annan kan komma med lite glass till mig, hehe! Nä, men jag ska diska först, sen får jag köpa glass. Så jag blir lite peppad på att diska, för det är ju inte det roligaste man kan göra. Sedan blir det att soooova, så jag kan få åka till skolan imorgon. Ingen förstår att jag kan dissa det sjukt sköna sportlovet för skolan, men så är det! Palla vara ledig när man kan sitta och skratta åt Jakobs reaktion när han får en ny datorstol..... Haha! Nä nu ska jag diska. So long!


Haha, jag älskar den här bilden. Han bara spyr kärlek på den andra, hahah! Så söt...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012