Fullt upp!

Holy shit, här var det inte mycket uppdatering idag. Får väl passa på nu då, när Johan kände för att ta rast innan vi ens hade börjat haha. Idag kom jag jättetidigt till skolan som vanligt, och vaknade och gick upp av mig själv. Mamma typ glömde ringa och väcka mig som hon alltid annars gör, annars brukar inte jag vakna. Men det gick ju bra idag... Alldeles strax ska vi fixa ett domännamn och webbhotell till min nya hemsida som kommer bli sjukt awesome! Sedan ska jag hem och sova, haha. Har filmat och intervjuat Roland idag oxå med Wallin. Det gick jättebra, och hoppas att vi får bra betyg på det. Nu ska jag iväg igen, ciao!
Wallin, Johan o jaag. Sjukt fin bild assååååh!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012