Förkyld. Som fan.

Hej bloggen.
Ska alldeles strax dra mig iväg till praktiken. Har sjukt ont i halsen och är täppt i näsan. Så är jag helt skakig i benen så kan knappt stå upp. Men jag kan inte sjukanmäla mig en dag till nu, för nu har jag varit sjuk två gånger redan. Så bäst att jag åker dit. I värsta fall får jag väl åka hem igen. Sedan har jag bestämt mig för att kolla upp mitt ben igen, för det blir inte bättre. För er som inte läste min blogg då och såg bilderna på mitt ben när jag var med om en s.k. olycka, så var det helt blått och konstigt. Nu kan jag fortfarande inte hoppa, springa eller stampa av mig snön från skorna för att det gör så ont. Dessutom ser det helt fucked up ut. Jävla skit. Men ja... Nu ska jag äta upp min glass som är min frukost. Om man tänker på det så gillar jag att vara förkyld! Skriver mera sen, ciao!

Postat av: Gabbi

Stackare, du är ju sjuk jämt känns det som :(

Hoppas du får det bra på praktiken i alla fall :)

2011-02-22, 09:17:37 - URL: http://fantasyqueen.devote.se
Postat av: Gudmor

Du måste ta hand om dej sötnosen! Jag gissar att din kropp vill ha bättre vitaminer än glass till frukost. Köp en tablett att svälja ner med zeron, bara du gör nåt snällt för kroppen! ;-)

2011-02-22, 11:13:16 -
Postat av: mikki

du borde kolla upp det igen tycker jag :( o kolla din hand igen snart! elaka doktor! <3

2011-02-23, 06:42:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012