Failblog

Jag och Lilly har nu youtubat och failbloggat hela kvällen, hahah! Skrattade så jag mådde illa ett tag. Dessutom blev jag grundlurad när vi var ute och gick. Jag går på ALLT....

Jag: WOHO! Det varken blåser eller snöar ute!
Lilly: Jo, det snöar lite... om du tittar noga...
Jag: Jo... men det var ju inte så mkt.....
*Lilly hamnar efter medan jag går och tittar noga efter snö.*
Jag: MEN... Här kom det ju mkt snö helt plötsligt :o
och Lilly bryter ut i det värsta skrattet någonsin. Då hade han hämtat snö och kastat över mig HAHAH. Jag gick verkligen på att det helt plötsligt började snöa ännu mer :( Hahaha...

Jaja. Så kan det gå. Jag blåser ju fortfarande ibland på min glass så den inte är varm när jag äter den hahah... Men nu har han åkt hem. Så jag och Gibson ska väl tuppa av i soffan framför tvn. Imorgon kanske Julia kommer hit. AWESOME! Puss och godnatt!



En av failbilderna från failblog. HAHAHAH, så jävla kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012