Effektiv lördagkväll.

Det slutade med att ingen kom hit. Så jag städade, diskade, plockade undan. Wooa vad jag är duktig! Dessutom ställde jag mig och lagade mat. Jag skalade minst 100 potatisar (kändes det som iallafall...) och gjorde potatismos! Så jävla gott, och jag blir alltid lika överraskad över mina matlagnings-skillz! Jag som fick Godkänt tack vare att min mor ringde och skällde ut min lärare, för hon skulle ge mig IG. Haha. Sedan har jag nördat The Sims 3 i brist på annat. Käkat chokladglass med bananer oxå, så jävla gott! Snart blir det väl sova, så jag kan få träffa min Gibbe så fort som möjligt. Lille plutten, saknar dig som fan! Dessutom kommer Lilly oxå, fast han saknar jag inte lika mycket.... HAHA. Jo det gör jag faktiskt! Imorgon blir nog en bra dag :) Godnatt! Förresten så funderar jag på att sova i sängen för omväxlings skull. Men jag vet inte, det verkar läskigt..... höh.. Goooodniiiight!


Funderar på att köpa dessa. Erkänn liiiite snygga ändå? ;)
Postat av: Natalie

Grymmaste.Glasögonen.Ever. Har själv 2 par ;D hehehehehehehehehhehe

2011-02-28, 11:12:42 - URL: http://liiz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012