Det blev en tur till Habo!

Dagen blev inte som planerad, den blev bättre! Istället för att städa så hoppade jag in i duschen, pratade en sväng med mami på skypen och sedan åkte jag till A6 med familjen. Vi fikade och shoppade lite. Jag fick jättefina högtalare av papi :) TACK SÅ JÄTTEMYCKET! Sedan åkte jag med dem hem och käkade, kollade på halva Solsidan och åkte sedan hem. Nuuuuu sitter jag och tittar på Big Brother premiären. Älskar att det är igång igen. SÅ JAG HAR SAKNAT DET! Jag var ju helt besatt när jag var liten haha. Så nu ska jag fortsätta kolla på det, och tagga skolan imorgon! Cheeeeers


Köpte en cam igår haha. Bara så att mami kan se mig och Gibbe när vi pratar på skypen. Visst är jag gullig???
Postat av: Bel

men vi är ju lediga imorgon, carro! xD

2011-02-21, 02:37:18 - URL: http://couchempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012