Dåligt humör. Som fan.

Är på allmänt dåligt humör idag. Därför jag inte bloggat så mycket  för känner inte att jag har så mycket att säga. Ingenting fungerar riktigt som jag velat idag. Fick nyss reda på att märket på mitt ben troligen kommer sitta där hela mitt liv. Iallafall VÄLDIGT många år. Smärtan kunde man inte avgöra nu vad det var, får väl reda på det på onsdag. Jag önskar att vissa saker aldrig hade hänt, redan från början. Varför liksom?! Fuck this day... Nu vill jag hem och umgås med min fina Mikki. Hoppas jag blir på bättre humör då. Sitter väl kvar i skolan till fyra som vanligt. Enda stället jag trivs på just nu. Eller, inte idag. Ciao..


Dessutom saknar jag min älskling. Kom hem nu :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012