Shopaholics

Jag och Victor har  varit och shoppat julklappar konstant i fem timmar. Helt död i fötter och kropp nu. När jag kom hem låg mitt egna paket från mig själv innanför dörren. Underbart fin den var (högra bilden). Hittade en fin leopard-färgad halsduks-mössa. Dock med öron så ville inte ha den, men fett skön. Nu ska jag sova.
Postat av: Sofie

Vart har du köpt det linnet eller vad man ska kalla det?

As snyggt! :)

2011-12-20, 23:11:16 -
Postat av: Anki

Hej Caroline !



Fin mössa , var har du köpt den , undrar min kollega här bredvid mig .

Kram , vi ses julafton.

2011-12-21, 14:58:13 -
Postat av: Caroline

sofie: på en internet-sida. kommer inte ihåg namnet nu bara för det :S sorry :(((



anki: Haha jag köpte den inte. hittade den på barnavdelningen på Lindex! Öron hade den till och med :) ja, vi ses på julafton. ska bli kul och se dig igen! kram!

2011-12-21, 22:29:51 - URL: http://www.carolineflorens.com/blogg
Postat av: sofie

Okej lungt! Säg gärna till om du kommer på den :)

As snygg!

2011-12-22, 10:05:06 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012