return to strength.

Fanns ju en anledning till den här texten. Eller ja, ett par olika anledningar. Dels för att det är en bra låt, med ett bra band, och för att det har en bra innebörd. Vilket borde passa mig just nu. Nu ska jag bara komma ihåg att "return to strength" också. Vilket kanske inte går bäst just nu. Pendlar mellan att må bra och må dåligt varje dag. Börjar tröttna. Det är värre att bli lycklig, och sen må dåligt osv hela tiden, än att må dåligt jämt. För varje gång man mår dåligt igen, blir det bara värre. Jag vill att du ska bestämma dig snart, och börja samarbeta lite med mig. Orkar snart inte mer. Jag har gjort allt.
Sedan finns det en till betydelse med texten. Men det kanske jag tar upp en annan dag, när det passar bättre. Nu vill jag bara ha helg. Först hos underbara Kenta i Sthlm till fredag. Sedan spendera kvällen med Kevin, och efter det åka till Örebro och spendera tiden med Erik. Förhoppningsvis. :) Nu ska jag försöka sova. Bästa Vincent ringde för att han såg att jag mådde dåligt. Han är bäst. Daniel var här btw innan. Underbar människa ja! Och förlåt för ett jättelångt inlägg. Kände för att skriva av mig lite. Ciao.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012