What if I wanted to break?

Sitter här, lyssnar på den underbara låten (The Kill - 30 Seconds To Mars) och töjer mitt öra. Sista gången nu, sen ska jag börja med andra! Hatar att det gör så jävla ont, men jag ska fan upp till tio. Men över till annat. Kvällen tillbringades på stan med Wallin! Vi solade och pratade. Alltid lika mysigt! Dessutom hade han klippt sig. Så jävla snyggt! Ni får se på bilden nedanför :)

Nu ska jag krypa ner under mitt mysiga täcke, och hoppas på att jag kan somna inatt, och sova tills klockan ringer. Det vore skönt för en gångs skull..
När jag inte är i skolan, så myser jag i min skol-tröja. Haha. Jag älskar fan JB <3
Dessutom tror jag inte att jag har några pigment på mina fötter. De blir fan aldrig bruna. Haha!

Godnatt!!!
Postat av: Victor

Hahaha Conversebränna for-life<3

2011-04-06, 22:56:08 - URL: http://Victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012