Vilket snille!

Snillet ser ni ett antal gånger på bilden ovanför. Jag hade lite tråkigt innan, haha!

Jag är sjukt smart. Jag har ju sömnproblem sen i princip 5 månader tillbaka. Vaknar hela tiden och hoppas på att jag får gå upp snart. Sjukt jobbigt! Så jag ska försöka testa med en sak jag kom på innan haha. Jag ska försöka trötta ut mig som fan på dagarna. Jag gör ju inte så jättemycket mer än skolan, och där sitter jag ju bara still. Speciellt om jag inte har Gibson hemma så ligger jag bara i soffan, så kanske inte så konstigt att jag inte kan sova. Så jag ska försöka trötta ut mig själv genom att STÄDA! Städa sådär överdrivet mycket och bra. Jag som i princip hatar att städa borde bli trött av det haha. Och då får jag ju en sjukt fin lägenhet på köpet - två flugor i en smäll, ohyeah! I'm smart!
Postat av: Victor Wallin

ahaha fan vad smart faktiskt! :D Jag ska börja försöka träna nu haha, typ 200 situps + 200 armhävningar varje dag. det blir fan nästan 500 sammanlagt!? Helt sjukt vad snygg jag ska bli. Mitt tips till dig, gör detsamma innan du ska sova ;) Då blir man helt sjukt trött :D Beach 2011<3

2011-04-26, 10:54:45 - URL: http://Victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012