Pensionär?!

Känner mig som en. Har blivit jättemorgonpigg. INTE likt mig. Jag har ju alltid varit den som sovit fram till någon väckt mig, annars skulle jag i princip aldrig vakna. Men iallafall. Jag sov hos Julia inatt, därför jag inte bloggat förrän nu. Vi käkade och kollade på Big Brother, sen somnade vi. Haha. Jag var megatrött igår. Imorse fick jag skjuts av snällaste Johan till skolan. :) Annars hade jag väl aldrig kommit fram, hehe. Jag kan ju säga att det inte blir en sen kväll ikväll. Kommer somna som en stock. Tror min morgontrötthet slog till nu. Lite sent kanske, haha! Ciao!
En gammal Ajfååån, höhö!
Postat av: mandii

cool blogg ! <3

kolla gärna in min o kommentera :)

2011-04-07, 15:16:52 - URL: http://allmyfab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012