Matteprooooooov!

Yeeeeeey! Det är så smurfarna hoppar av glädje. Eller? Skönt ska det bli att bli av med det iallafall. Har varit extremt jäkla trött hela dagen, så vet inte hur mycket av pluggandet som gått in. Dessutom skulle ju jag och mor åka till ortopeden idag för handen. Så hade de inte bokat en tid, men skickat ut brev om att jag fått en tid!? WTF!? Så vi fick stå där och tjaffsa med dem lite. Sådär lagom kul. Så nu får jag väl vänta ytterligare några månader för att få en ny tid. Sedan köpte jag en töjning som jag inte får i örat, för den var förstor. Inte min dag idag! Hoppas provet går bättre än resten av grejerna idag.

Ikväll åker jag till Julia! Ska bli jättekul! Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012