Jo, jag lever!

Faktiskt! Så varför jag har inte bloggat? -Jo, jag har haft lite annat för mig. Kommer nog antagligen inte skriva något imorgon heller, men hittade ett litet tillfälle för att ge er ett litet inlägg, eftersom jag hade ett sug i fingrarna att skriva lite..Hehe. Just nu sitter jag och kollar på Juno. Väldigt underlig film. Såg den en gång för längesen, och då gillade jag den inte riktigt. Men nu är ju Erik här, och han sa att han tycker den är bra, så okej, får ge den en chans till :)

För övrigt är allt bra faktiskt. Trött dock. Sover inte så jättebra. Dessutom är mitt ben sämre, men det var väl inte så förvånande. Jag är glad, men saknar mina fina människor i skolan. Kom på att jag inte får träffa dem förrän på onsdag(!!). Skjut mig!

Nu har jag inte mer att skriva. Skriver igen en annan dag :) Ciao!

En finis bild på mig och min underbara lillebror. Rätt skumt dock att solen skiner igenom mitt huvud...?
Postat av: mikki

jag tittade med på juno mööhhhhppp!

2011-04-24, 00:16:39 -
Postat av: Carro

Mikki: den är fortfarande inte bra xD eller vad tyckte du?:p

2011-04-24, 10:51:12 - URL: http://www.carolineflorens.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012