Bra kväll trots allt!

Det slutade med att jag tog mig en promenad till Ekhagen och kollade på film och Family Guy med min vän Christopher! :) Det var mycket trevligt, och jag lyckades komma på andra tankar! Sedan gick jag hem, och blev mörkrädd så ringde min vän Miken. Alltid lika trevligt att prata med honom! Ser verkligen fram emot att få träffa han när jag åker till Dalarna igen. Var ju så sjukt längesen.

Sedan kom jag på att jag totalt glömt bort att äta idag. Så jag har en panpizza i micron nu (JA JOHAN, I MICRON! Jag orkade inte sätta igång ugnen o vänta på den...haha!) Så nu blir det att käka den, kolla på Despicable Me, somna och drömma lika fina drömmar som förra natten. Synd att den drömmen inte var på riktigt dock haha!

Och imorgon tänkte jag trotsa min lediga tid (som vanligt) och åka till skolan ändå! :) Godnatt!!
Tog en wannabe-Johan bild, på världens bästaste korridor! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012