Blev du lurad igår?

Jag blev typ inte det. En liten som jag inte tycker räknas för att Mikki var dum haha! Men jag lyckades lura Mikki! Haha, hon är så jävla lättlurad. Jag trodde jag skulle bli jättelurad, eftersom jag går på precis allt! Men det var ingen som ens försökte. Tur för mig... HEHE!

Mikki: Nu kommer du säkert lura mig att du har strulat med honom eller nåååt!
Jag: Nä.. men eeh... men eeh....
Mikki: Men?
Jag: Vi satt och kramades och myste jättelänge innan.. :)
Mikki: VA? Gjorde ni? :D
Jag: HAHAH APRIL APRIL DITT JÄVLA SNILLE!

Snacka om hej-lättlurad, när hon själv sa att jag snart kommer lura henne om honom. Vem han är skriver jag inte upp, höhö! Har dock haft en jättebra fredag med min fina Michaela! Massa gamla låtar och bilder, haha! Underbart!

Hahahahah kolla min blick! Vafan. hahah!
Postat av: Victor

Hahaha sa ju att bilden blev bra ;)<3 :D

2011-04-02, 18:34:59 - URL: http://Victorwallin.se/
Postat av: mikki

UNDERBART <3

2011-04-02, 21:33:22 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012