Göra föna !?



I lördags fick jag äntligen en klipptid, vilket jag ångrar mest av allt just nu! Hon kunde INGEN svenska, och försökte inte ens lyssna på mig. Så fort jag sa något satte hon igång hårfönen och sa "JAG INTE HÖRA DEEJ....!" Så'n idiot! Jag sa att jag inte ville ta något på längden, men däremot klippa upp det rätt mycket, och det ska INTE se avklippt ut... Resultatet: 7 cm kortare, det ser JÄTTEavklippt ut och inte uppklippt alls. Bravo! Nu får jag ha uppsatt hår på skolfotot, tack så jävla mycket! Dessutom klippte hon i en kvart, och fönade i ca 45 min, INTE okej!
Postat av: mikki

ÖÖH! vart klippte du dig? :o

2010-09-28, 12:01:05 -
Postat av: Carro

Hair style på Torpa.. ALDRIG MERA!

2010-09-28, 13:35:17 - URL: http://www,carolineflorens.tk
Postat av: mikki

neee, nu får du leta efter en RIKTIG frisör :o

2010-10-03, 22:32:07 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012