Lalala - Jag hatar att det ska vara så kallt!

Nu har jag äntligen bäddat ner mig i soffan med varm choklad efter en iskall kvällspromenad med Gibson. Det var ett sånt där äckligt regn som bara kryper in överallt, hur mycket kläder man än har på sig, dessutom var det snö i oxå.. burr! Men en varm dusch och varm choklad är det bästa som finns! Men, I don't get it... What's the point? Varför måste det vara kallt bara för att det är en annan årstid? Jag tycker att alla fina löv i alla färger ska finnas kvar på hösten, och alla vårtecken ska finnas på våren, fast det ska fortfarande vara VARMT! Varför kan det inte vara så...??

Postat av: Victor

Jadu :( Jag var ute med ivar innan också, höll på o frysa ihjäl! :O ogiillar verkligen det!

Godnatt carro :D

2010-10-22, 00:00:42 - URL: http://victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012