Onsdag

Hej!
Idag var jag och Håkan och kollade på tapeter. Jag hittade några riktigt snygga till min lägenhet som jag vill ha, men de kostade såklart hur mycket som helst.. Är jag förvånad?
Senare åkte jag hem till mor och käkade. Sedan åkte vi till IKEA, vi fikade och kollade på en massa grejor. Jag fick en jättefin matta och gardiner av mor :) Och jag köpte en kruka till min blomma som jag precis räddade livet på, ett skohorn, och 100 värmeljus!

Nu har jag bäddat ner mig i soffan vid tvn. Berg flyttar in var innan, och hon var hos älskade Andreas :) Jag fick sammanlagt fem SMS om att jag skulle slå på tvn för att Andreas var med... Vet folk att jag är besatt eller? Haha. Han är så söt.... Nu blir det Kungarna av Tylösand, O'boy och sedan sängen! So long


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012