Fredag!

Jaha, den här dagen var händelserik, och väldigt bra faktiskt!

Det började med en tidig och kall morgon på Domsand. Jag, Amanda, Victor och Belinda skulle filma till en skoluppgift. Det gick faktiskt bra :D Väldigt mycket skratt idag, och det gillar jag!

Sedan åkte vi tillbaka till skolan, där min kära lärare Jakob hjälpte mig med en sak som jag satt med i flera timmar igår kväll, och han fixade det på fem sekunder.. hmm haha.. och så åkte vi in till stan och filmade ännu mer. Vilket betydde ännu mer skratt! Haha. Så roligt :)

Så ringde Marcus, och sa att jag skulle komma ner till Vätterhem och skriva på förstahandskontraktet på lägenheten :D SÅ GRATTIS TILL MIG SOM HAR EN ALLDELES EGEN LÄGENHET DEN 1 NOVEMBER!

Sen så följde jag med min far hem och åt på Habo Kök och Bar med familjen och grannarna. Det var mysigt! Sen kollade vi på idol, och jag missade bussen, så Håkan fick hämta mig, hihi!


Dagen var underbar :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012