Utmaning!

4 tv-program jag ser
1. Gossip Girl
2. Så mycket bättre
3. The Rachel Zoe project
4. Ett nytt liv på landet (om det är det programmet där de säljer allt de har för att få testa på en dröm i ett annant land)
4 saker jag gjort idag
1. Missat tåget
2. Pussat på Cedric
3. Käkat knäckemackor
4. Njutit av min mans varma famn
4 saker jag längtar efter
1. Jul Jul Jul!!!
2. Att få resa, kanske en långweekend till NY?
3. Vår nya bil
4. Tjejmiddag
4 saker på önskelistan
1. Ett vintage chanelhalsband
2. Vår nya bil
3. Ett fett sparkonto
4. En resa och ett par nya vinterfodrade stövlar
4 saker jag avskyr
1. Folk som kör "lilla gumman" attityd mot mig
2. När bensinlampan börjar lysa rött
3. När barn far illa, jag förstår inte hur föräldrar kan slå sina barn och säga elaka saker till dem
4. När Elsa vaknar på nätterna och tycker att vi borde leka eller gå långpromenader
4 jag utmanar
1. Linda aka Mantra
2. Evelina
3. Kusin Caroline
4. Paulina
Om ni inte har någon blogg så får svara bland mina kommentarar =
Jag blev utmanad av Ninni!
4 Tv-program jag ser
1. Scrubs
2. How I Met Your Mother
3. O.C.
4. 2 ½ Men
4 saker jag gjort idag
1. Ändrat lite på bloggen
2. ätit bulle på IKEA
3. kommit i tid till skolan
4. plattat håret, sminkat mig och klätt på mig på 10 min!
4 saker jag längtar efter
1. Julafton
2. Festivalerna i sommar!
3. Tatuera mig
4. Att bli frisk i hand och ben
4 saker på önskelistan
1. Rullband man springer på som man kan fälla ihop
2. Pengar till en ny tv
3. Snygga kläder!
4. SNYGGT HÅÅÅR!
4 saker jag avskyr
1. Att bli hånad!
2. Falska människor
3. Att inte kunna göra saker man verkligen vill
4. Tanken på att vi snart inte får träffa Jakob och Johan varje dag, buhu! (Va söt jag var nu!)
4 jag utmanar
1. Victor Wallin
2. Gabriella Poopuu
3. Håkan Sandahl
4. Den som känner sig utmanad!
Om ni inte har någon blogg så får svara bland mina kommentarar! :)
Postat av: Victor

jajajaja okejdå xD

2010-11-08, 12:09:53 - URL: http://victorwallin.se/
Postat av: mikki

4 Tv-program jag ser

1. Scrubs

2. How I Met Your Mother

3. O.C.

4. desperate housewifes



4 saker jag gjort idag

1. åkt buss

2. spelat super mario med malin

3. byggt snökärringar

4. känt mig trött och pigg på samma gång?



4 saker jag längtar efter

1. studenten

2. carro

3. bli glad varje dag

4. mina miljoner som carro lovat mig men som hon aldrig ger mig, vilken lögnare!!¨



4 saker på önskelistan

1. öeh

2. pengar

3. hmm..

4. VAR ÄR MINA MI´LJONER?!



4 saker jag avskyr

1. falska människor som snackar skit

2. clowner och hissar

3. svek

4. tråkiga sms höhö



CARROCARROCARROCARROCARROO CARROOOOO!

2010-11-09, 19:45:21 -
Postat av: Håkan

4 Tv-program jag ser

1. Scrubs

2. How I Met Your Mother

3. Family Guy

4. 2 ½ Men



4 saker jag gjort idag

1. "Vallat" Gibson, mitt under rådande strömavbrott

2. Åkt till och från jobbet

3. Fixat Carros frukostmacka

4. Jobbat



4 saker jag längtar efter

1. CARRO

2. Bli skuldfri

3. Sommarens Festivaler

4. Tatuera mig



4 saker på önskelistan

1. Ny soffa

2. Ny Hemmabio

3. Xbox 360-spel

4. NY BIL



4 saker jag avskyr

1. Att bli hånad!

2. Falska människor

3. Att inte kunna göra saker man verkligen vill

4. Ljudet som uppstår när man ställer in något i frysen, som inte blivit avfrostad på lääääääänge! :)

2010-11-10, 15:55:42 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012