Schooooooooolisch

Hej bloggen!
Kom just till skolan, 15 min sen! Jag hatar verkligen bussarna, är inte den ena sen, så är den andra. Sen var det världens äckligaste väder ute. Blåste och småregnade som fan, blä :( Men om en stund kommer nog Victor, som oxå verkar vara sen, och sen i eftermiddag ska jag träffa Mikki!♥ Men nu ska jag tydligen åka hem igen. Jag glömde min plattång hemma, och vi gör ju en reklamfilm för den. Så nu tycker Johan att jag ska åka tillbaka hem och hämta den, haha. Usch, jag vill inte ut igen! Dessutom kommer jag inte tillbaka med mitt busskort, men jag ska få låna Johans... Jag är ganska säker på att han bara vill bli av med mig för några minuter, haha! Hörs sen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012