Springa runt, runt, runt!

Hej bloggen.
Har knappt suttit ner på min stol överhuvudtaget idag. Jag var hemma och vände runt lunch, och sen var jag på IKEA och sprang omkring för att äta och var förvirrad haha. Men nu sitter jag äntligen på stolen, och nu när vi behöver Jakob, har den skitungen satt sig ner för att fika. Dessutom sitter det en läskig gubbe jämte honom (nej inte Johan, men han är oxå läskig ibland) som gör att jag inte vågar gå in haha. Nu ska vi iallafall fota det sista till reklamfilmen, sen är dagen slut, och DÅÅÅÅ mina vänner ska jag träffa världens bästa Michaela♥

Postat av: Victor

HAHA Noooo! :( Fy fan för den bilden xD :(

2010-11-24, 09:19:17 - URL: http://Victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012