Oj, vad sent det blev!

Hej hopp (DETTA ÄR TYDLIGEN MITT 100E INLÄGG WOHO GRATTIS TILL DETTA INLÄGGET DÅÅÅE),
direkt efter skolan åkte jag till Trånghalla, hem till min kära mor. Vi åt hemmagjorda köttbullar och makaroner, mums! Så efter det, när Robban kom hem, så åkte vi på en liten shoppingrunda. Jag körde, woho! Jag fick en adventsljusstake, två julstjärnor och typ städspraygrej! :) Så nu kommer det ju bli helt awesome till jul här hemma. Så nu ska jag bara flörta till mig en vit julgran av pappa, hihi! Och nu då??? Jo, nu borde jag städa eftersom att det ser förjävligt ut här för tillfället. I helgen måste jag slänga massa kartonger som tar upp hela min garderob.. Så jag får plats med massa annan skit där inne istället som hamnar på golvet annars. Så ja, let's go to clean-mode!

Han är finast av dem alla, min fina lilla pojk!<3
Postat av: Victor

åh alltså gibson, han är så underbart söt :D <3

2010-11-18, 23:49:55 - URL: http://victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012