My super sweet 16!

Är det bara jag som tycker att det är ett helt sjukt program? Jag tycker att det är pinsamt att titta på sånt, men ändå kan jag inte sluta titta. Jag skäms över att fråga mina föräldrar om typ 200 kr, men dehär tjejerna och killarna kräver typ bilar för 100 000 dollar och stora fester för hur mycket pengar som helst, på deras 16års-dag! Hur stort är det att fylla 16 egentligen? Eller har de sånna här fester JÄMT!? Iofs får ju de i USA ta körkort när de är 16, men mer är det väl inte?

oj, världens sämsta bild oxå, men den får duga idag!
Postat av: Bel

Hatar det där programmet.:| Kommer inte ihåg vad jag gjorde när jag fyllde 16, men det var nog typ som när jag fyllde 17.. då bad jag min mamma att laga falukorv med potatismos. hahaha XD

2010-11-11, 18:35:00 - URL: http://couchempress.blogg.se/
Postat av: Victor

haha ja, det är verkligen helt sjukt xD

stör mig så på att dom ba, ÅH PAPPA JAG VILL HA DEN DÄR BILEN, DEN KOSTAR BARA TYP 5678qw378 KR. SNÄLLA (A) och så får dom den xD

2010-11-11, 20:09:13 - URL: http://victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012