Långpromenad i snön ♥

Kom just in från en timmes promenad med lilleman i snön. Det var jättemysigt! En massa snö, det blåste ingenting och var sådär lagom kallt. Med andra ord en perfekt vinterkväll! Dessvärre var ju benet inte så mycket bättre, så varje steg jag tog högg det till. Inte minst när jag skulle stampa bort snön från skorna, aouch! Nu funderar jag på att göra varm O'boy och bädda ner mig i soffan. Dock inget bra på tv, och min favoritfilm är borta. Funderar på att läsa eller något, det var längesen! Nu skriver jag nog inte mer idag, så godnatt! :)

Postat av: Lisa

sv; tack! ^^

guuud va söt hund! :o

2010-11-19, 22:49:16 - URL: http://lisaahtela.blogg.se/
Postat av: Pappa

Natti!

2010-11-19, 23:01:46 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012