I need some sugar!

Hej bloggen!
Sitter i skolan efter många om och men. Jävla skit väckarklocka jag har! Men iallafall, jag och Victor har en lång rast nu ju, och vi har sprungit runt sen kl 10.00 (nu är klockan 11.00) och letat efter Jönköpings Posten. Men vi har ingen hittat... Vi hittade inte ens biblioteket till och börja med, eftersom de satt Competens där nu. Så vi inte kan gå igenom... That's bad! Nu är jag helt slut i benen efter att sprungit upp och ner i trappor i en timme, så nu måste jag ha socker! Let's go to Coop och köpa dricka! Cheers!

HAHA, Victor är ju fan lam! :D
Postat av: Lisa

sv; sinnes, alltså den var så sjuuukt bra! :o

men gud va jag grät, speciellt när dobby dog ;( usch alltså. men det är helt klart en topp 1 film!!

2010-11-18, 12:15:31 - URL: http://lisaahtela.blogg.se/
Postat av: Bel

sv: jovisst! ^^

2010-11-18, 13:30:17 - URL: http://couchempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012