Huvudvärk!

Hej bloggen!
Har haft sån sjukt jobbig huvudvärk ända sen jag vaknade, typ helt yr och så. Sen så blev jag oxå helt chockad av all jävla snö ute! DET ÄR JU HUR MYCKET SOM HELST! Usch, jag hatar snö! Snön kan väl vara där några dagar innan jul, till några dagar efter nyår, sen räcker det... I want summer! Men iallafall, senare vet jag faktiskt inte alls vad som händer, får se om jag åker till Bowling Arena och tittar när JP-bowlingen är, men jag vet inte det heller. Lär nog ligga hemma med varm O'boy, pepparkakor och bok! Det lät faktiskt mest lockande just nu! :) Hörs senare!

Bilden är sjukt snygg. Det är på mitt, för tillfället, favorit band - Against me!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012