Hos Mikki!

Hallå hallå!
Nu sitter jag i Mikkis kök och väntar på att hon ska bli klar, hon är lite seg, haha! Satte precis på lite Against Me! För att lära Mikki vad bra musik är! ;) Lägger upp en av deras låtar här nere sen. Alldeles strax, när Mikki blir klar då, så ska vi ut på stan och försöka att inte blåsa bort. Det var ganska svårt på vägen hit, då det var halt och det blåste så gled jag iväg hela tiden. Haha. Nä, njut av den bra låten här nere nu så hör jag av mig när jag kommer hem! Cheers!

Postat av: Håkan

Hoppas ni inte blåser bort, som sagt! Vi har ju en film till att se ikväll!!! ;) Låten, och "Against me" i stort, är riktigt bra. Så sant så...<3

2010-11-23, 17:46:05 -
Postat av: mikki

haha så du tycker jag har dålig musiksmak? det ska jag lägga på minnet så jag kan reta dig när du visar mig världens sämsta låt endag :) miss "det färgar av sig" hihi du är så söt världens bästa caroline <3<3!

2010-11-23, 22:09:40 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012