Mot Bowling Arena!

Godmorgon bloggen!
Sitter här med ett glas O'boy och en rostad macka. Ska snart iväg till Bowling Arena för att spela för första gången på ett halv år. Det är nämligen KlubbMästerskap och Julbord idag, och det kan jag ju inte missa! Så jag kommer inte kunna skriva på hela dagen. Så den där listan jag pratade om, blir nog av imorgon istället. Men, wish me luck så hörs vi senare! Kommer med bilder och sån skit då, ;) Cheers!


GRATTIS TILL FINASTE JAY SOM VANN IGÅR!
Dock vet jag inte om det är så bra att han vann, för det går aldrig bra för dom som vinner.. :(
But, I love you anyway!<3
Postat av: mikki

det kommer gå bra för han ändå! han har ju band o allt jhöhöhöhööh :))))) <3

2010-12-11, 13:47:49 -
Postat av: Felicia :)

Fin blogg!!

Hur är det? :)

2010-12-12, 13:45:40 - URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012